Wednesday, November 14, 2012

Still ME ...

Hello again, ieri am avut o revelatie in timp ce imi smulgeam parul din cap! Da, ati citit corect, mi-l smulgeam de incalcit ce era! De mica am crescut cu povestea ca atunci cand mama era gravidula cu fratele meu, iar apoi cu mine, a spus asa: baiatul sa aibe parul meu si ochii albastri, iar fata sa aibe ochii mei si parul lui taicasu. Tata este un cretovan cu par des, extrem de des si negru, deci SUPERB! Am ca si dovada o poza hipiota in care taicamiu avea parul pana la gat gret, negru, superb ... Fratele meu are ochii albastrii/verzi, depinde de lumina, dar parul este negru si des. Toata familia mea are ochii caprui, negrii, doar o stra-strabunica din partea tatalui meu avea ochii albastrii, deci mama si-a dorit ca fratele meu sa fie un Don Juan, insa sansele erau extrem de mici! Eu am ochii alor mei, deci caprui, iar parul lui taicamiu! Ca prin urmare, ce a spus mama gravidula fiind asa am si iesit! Cam cat de tare este asta? Dupa cum va spuneam, toata viata mea mi-a fost admirat parul. Ce frumos este, ce des este, ce cret este, ce frumos lung si matasos este! Stiu stiu sunt o inchipuita, insa am un par superb, la fel ca tatal meu, deci gena buna e buna! :))
M-am tuns de multe ori, am fost vopsita negru in cap, negru simplu, negru ce bate in albastru, visina putreda, roscata cu suvite deschise, insa de vreo 4 ani nu m-am mai vopsit, culoarea mea naturala fiind saten deschis. Si uite asa el creste, creste ca sa am eu ce taia intr-o buna zi. Ieri m-am spalat pe cap. Ca deobicei mi sa incalcit de nu il mai putem descalci! Apoi mi-a venit o idee, sa mi-l tund! Am pus mana pe iphone, nu orice telefon, ci unul destept si am sunat-o pe M. M. este coafeza, ea este foarte talentata, gen eu am foarte multi pitici pe creier si in cap, dar merg cu poza si zic asa vreau, iar ea ASA ma face! Gen nu asa ajungi sa arati ci cum vrei asa vei arata. Femeia chiar are talent, o recomand la toata lumea. Ea chiar stie ce face si nu ma refer la faptul ca ai o idee si ea te face asa cum zici. Nu! Daca te avantajeaza, daca arati bine intr-un fel sau ti se potriveste atunci da te face, daca nu iti spune ce crede si nu te face. Eu am nevoie de asa ceva. Imi amintesc ca in clasa a 10 am avut cea mai urata freza everrr!!!! Simtiam nevoia unei schimbari, ca acuma si m-am dus la una si am zis scurt, BOB si vopsit negru! Da, prima oara cand m-am vopsit m-am facut neagra in cap si m-am si tuns bob, eu creata find cu par frezzy aratam groaznic! Dar eu am zis, aia era acolo pentru bani si m-a facut cum am zis eu. Am tras vreun 6 luni ca sa incep sa arat cat de cat a om normal.
Eu am idie multe si tampite cand vine vorba de par, mereu sunt radicale, de aceea am nevoie de un om sanatos la cap, priceput in ceea ce face, talentat chiar, ca sa ma tunda si sa nu arat ca un EMO, homeless person.
Asa ca azi m-am tuns ca si Keira Knightley. M-am uitat pe net, am decis, am scos poza la imprimanta si m-am dus cu ea. Raspunsul lui M. a fost DA, imi place si o sa iti placa si tie cand termin cu tine!:) Eu aveam parul lung pana la coate, gen Nicole Scherzinger de la PussyCat Dolls si m-am tuns scurt ca si Keira Knightley.
Pentru curiosi puteti urmarii cele doua linkuri:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2232432/X-Factor-2012-Nicole-Scherzinger-jets-Los-Angeles-attend-grandmothers-funeral-Lewis-Hamilton-shed-tears-X-Factor.html

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2232015/Keira-Knightley-blasts-Hollywood-bosses-altering-bust-poses-topless.html


Bine sotul meu imi spune ca it's not such a huge difference, dar eu si cunoscatorii il contrazicem.
Azi la munca am primit doar GOOD REVIEWS si ma simt bine in pielea mea! Se pare ca arat sexy si ca la 18 ani, deci daca astea nu sunt complimente atunci care sunt?
Azi am facut 26 de ani si 11 luni si am decis to get a hair cut! Sunt si ma simt foarte bine cu noua freza, plus ca vine Craciunul, Anul Nou, iar anul 2013, asta daca supravietuim data de Decembrie 21, 2012, va aduce multe multe schimbari in viata mea si a sotului, deci, a nice, easy, hair style o sa imi fie mai usor pentru ce va urma.

To be continued ...

P.S. Z. Ibrahimovici este psihopat, nebun la cap, cu perfuzii, vorba lui Mircea Badea, va rog sa urmariti ce a fost in stare sa faca cu Anglia. Golul 3 si 4 sunt tari, insa golul 4 este genial, imposibil, nebun de legat este acest fotbalist:

http://www.sport.ro/campionate-externe/acum-live-video-suedia-0-0-anglia-3-debutanti-in-primul-11-al-lui-hodgson-vezi-echipele-de-start-meciul.html

No comments: