Monday, January 21, 2013

Today is THE DAY, or maybe NOT ?!

Este dimineata, in jurul orei 4 AM ... incerc din rasputeri sa nu-mi pice ochii in gura, I FUCKING FAIL at this ... incerc sa ma tin busy, insa se stie ca singur la munca te plictisesti, .. in doi e mereu mai usor. O super mare heavy pregnanta lady merge merge de parca se intoarce ... dupa gafaiala imi dau cu parea si zic: Is it time? Ea rade si zice ... Yes, I think soo .. si rade, rad si eu ca proasta, ca nu stiu, netrecand prin experienta nici una dintre noi. Apoi incepe sa-mi spuna, ca nu este sigura, insa crede ca i sa rupt apa, deci crede ca e timpul! Dureri are, insa nu foarte mari si contractile sunt ok. Ii urez bafta mare, ca inainte sa-si dea seama o sa fie OVER, gata nascut, livrat in bratele ei, insa sincer ce stiu eu! NU ar trebui sa ma asculte pe mine ca pe bune, ce stiu eu? Nu e ca si cand as fi nascut si stiu despre ce vorbesc ... Incepe sa se panicheze si imi spune ca la partea cu nascutul nu sa gandit foarte mult, daca nu o sa fie ok, daca se intampla nasoale ... incerc sa o linistesc.
Mi-a marturisit cum ea trebuia sa mearga la munca, desi este extrem de heavy pregnant si ca nasterea era programata abia saptamana viitoare, insa daca te trezesti dupa ora 3 AM si realizezi ca ti sa rupt apa ma gandesc ca planurile pentru ziua respectiva ti se cam duc pe p.... ups, sau copilul se duce pe p... afara in bratele tale. O intreb daca sotul e excitat, la care ea zice ca primul lucru ce i la spus dupa ce la trezit este: daca ti sa rupt apa, insa esti ok, calma, crezi ca ai putea sa mai astepti un pic? Nu de alta dar e abia ora 3 AM ?! NU?!? Genial, nu ? Mereu te poti baza pe barbat sa te inteleaga, nu e ca si cand ai face un lucru bun pentru omenire cum ar fi sa te reproduci sa dai nastere, mai trebuie sa iti lasi barbatul sa doarma pana la o ora rezonabila, doar nu cand te apuca te trezesti si il si trezesti, nu ? .... Hihihihih, GENIAL!
Dupa nici o ora vine inapoi! Gafaind, facand un pas dupa juma' de ora cel de-al doilea ... o intreb: Hmmmm I can see you are still pregnant! What happened? Ahhahahahah
Ea rade, apoi zice ca cica i sa rupt apa, insa nu are contractii dese si dureroare deci it's not time yet! ... Okkkk, eu ma gandeam totusi ca poate o tine acolo, in spital, in pat, nu ca o pune pe drumuri ca si asa abia a ajuns acolo, iar asta doar ca sa aibe de unde sa se intoarca? Mai ales ca e clar ca e aproape sa nasca, doar i sa rupt si apa! Dar cine sunt eu sa-mi dau cu parerea, doar stie dr mai bine, nu ? ...
Pe la 6 AM o vad impreuna cu sotul din nou val vartej el, ea incet incetisor spre masina ... rush rush spre spital. Sa inteleg ca intre timp contractile au devenit dese si dureroase?
Mi se pare de o imbecilitate crunta, unde mai pui ca este inuman sa o trimita acasa, ca dupa o ora sa se intoarca la spital .. din nou ... ca doar i sa rupt apa, plus ca avea contractii, da da da, nu erau dese si dureroase, insa erau acolo, ....
Hahhahaha ... Canada! :) Abia astept sa o vad cu fetita si sa-mi povesteasca care a fost faza? Nu erau paturi destule in spital, nu era doctorul, era doctorul sub influenta alcoolului sau sub influente verzi, sau ma rog ... care a fost faza de a trimis-o acasa in starea in care era, ca abia mergea ... doar ca sa aibe de unde sa se intoarca?
Mister, MISTER, Mister ....

No comments: