Tuesday, February 19, 2013

Bon Jovi

Am fost la concert acum cateva ore la Bon Jovi si simt nevoia sa va spun ca am fost impresionata. Bon Jovi rocks din toate punctele de vedere. Sunt foarte punctuali, la 8 fix a inceput concertul. Spre surprinderea mea NU au avut nici o trupa care sa cante in deschidere! Trupa Bon Jovi a cantat intr-una timp de 2h si 20 de minute. Show-ul a fost foarte tare, foarte multa lume a venit la A.C.C. sa-i vada. El are 51 de ani, iar colegii lui nu par mai tineri decat el si totusi au cantat timp de 2h si 20 de minute.
Jon are o voce puternica, frumoasa, calda, dar sa nu uitam de zambetul frumos, larg si simplu ce l-a afisat dintotdeauna si cu care a cucerit si in aceasta seara!
Chiar daca sunt trecuti de 50 de ani, cu mai bine de 30 de ani in industria muzicala, trupa Jon Bon Jovi still rocks!!! Am fost impresionata de simplitatea si frumusetea concertului, iar membrii trupei au dat dovada de talent si modestie.
Mi-a placut mult , foarte frumos si cu siguranta nu o sa uit prea curand senzatia minunata ce am avut-o cand au intrat pe scena si au inceput sa cante, iar sala intreaga s-a ridicat in picioare si a inceput sa .. urle ! :)
Minunat! Respect !

No comments: