Saturday, February 11, 2012

R.I.P. Whitney Houston

Din nou o zi trista, plina de doliu, in lumea muzicii ... celebra cantareata Whitney Houston a murit ...
Sincer nici nu stiu ce sa zic ... in ultimii ani tot mai multi artisti mor si este foarte trist sa vezi cum se pierd, cum renunta la viata, cum se sting ...
Oameni ca Tupac Shakur, Aaliyah, Michael Jackson, Kurt Cobain, Amy Winehouse,Whitney Houston si multi altii nu mai sunt printre noi ...
Cred ca am vazut filmul The Bodyguard de cel putin zece ori si de fiecare data am plans ... "The biggest devil is me. I'm either my best friend or my worst enemy," Whitney Houston
Cand a murit Michael Jackson eram la Niagara, intr-o zi de vara ... din toate barurile, de peste tot se auzea muzica lui, tiganii dansau pe strada, toata lumea asculta si dansa pe muzica lui Michael Jackson .... cand vreau sa o "ard" emo ascult Kurt Cobain ... nu am mai ascultat de mult rock, iar asta pentru ca ce ascult eu ma deprima ... m-am dat pe reggae ..insa desi este extrem de trista muzica lui este si extrem de profunda ...cum rar poti asculta ... cand ascult Where did you sleep last night .... parca s-ar prabusii cerul peste mine .. m-ai ales daca asculti pe youtube melodia unplugged ... Nirvana ... the perfect band name .... Cand vreau sa o "ard" ghetto ..ascult 2Pac ... "Ghetto Gospel" .... cine isi mai aduce aminte ? Ce profunda este melodia, trista, reala ... nu mai pot sa scriu ..
I'm very said , very fucked up ...
.... R.I.P. all of you ....

No comments: