Thursday, February 9, 2012

Tot EU !!!

Hello .... poate unii dintre voi s-au intrebat de ce m-am oprit din scris ... adevarul este ca mi-am schimbat stilul, desii stilul era mereu acelasi ... nu ma mai regaseam in subiectele abordate ... Care e scopul blog-ului daca nu acela in a descrie simplu si la obiect exact ceea ce sunt, simt, traiesc, iubesc, urasc .... Azi am descoperit un blog ..foarte misto, astfel incat m-a inspirat sa scriu din nou.. de data asta sa scriu ceea ce cred, gandesc, simt cu pulele de rigoare ..ca da ..sincer eu injur, vorbesc urat si m-am schimbat de hainele curate, albe, de ma imbraca mama dumnica la biserica ... Cine vrea sa ma citeasca sa ma citeasca, cine vrea sa ma critice sa nu se oboseasca, iar cine vrea sa comenteze, sa comenteze ....:))

Urasc blog-urile cu tema, tematica .. NU exista asa ceva, sincer va spun ... (viata este o curva, daca nu o futi, te fute ea pe tine ) daca scrii despre viata ta sa stii ca ea nu este o carte, ci o biblioteca ... fiecare zi e altfel, treci prin ogramada de stari, experiente pozitive, negative .... NU exista un anume tip de blog, nu poti avea blog ani la rand si sa vorbesti despre aceleasi lucruri, oamenii se plictisesc ... Cand am inceput sa lucrez la primul meu blog, m-a sfatuit o veterana ca trebuie sa scriu zilnic, astfel incat interesul cititorilor mei sa fie hranit zilnic cu povestiile mele .. insa in timp am aflat ca acea persoana manca mult .... ... scrii zilnic daca simti, vrei si ai despre ce sa scrii zilnic, .. daca scrii pentru faima, pentru cititori ajungi sa iti vinzi sufletul diavolului si uite asa ...cum unii se transforma in curve ... e doar un pas ... mic pas....
Hahahaha ... cu riscul de a ma repeta, acest blog este pentru mine, pentru a ma mentine eu cu toata in cap, pentru a nu-mi lasa piticii de pe creier in libertate, daca lumea citeste si le place ce citeste bine, pentru critici nothing but love ...
Orisicum pana una alta,
I'm Back and it was about fucking time !!!! It's so good to be home .....
Semnat Eu !

2 comments: