Saturday, October 20, 2012

Real-Shity Agents

Nici nu am ajuns bine la munca si anume de aproximativ 40 de minute ca ma si scos din minti o ochioasa Real Estate Shit-Agent!!!
Sincer va spun, nu sunt rasista, insa chiar consider ochiosii din Canada, o natie de cacat care doar te imping spre nebunie curata cand esti nevoit sa ai de-a face cu ei.
Vine una la mine si imi explica cum ea trebuie sa arate doua apartamente si totodata are nevoie de acces in garaj. Ii dau toate informatile, ii explic unde se afla Lock- Box-ul si unde trebuie sa parcheze si ca ii deschid eu usa. Se duce doamna Ochioasa si dupa nici 5 secunde ma suna din fata unei usi ce duce spre residential area. Imi spune cine este si sa-i deschid usa spre Visitor Parking. Ii explic ca ea se afla deja in visitor parking si ca daca se uita deasupra capului ei si citeste ce este scris CU LITERE MARI SI ANUME CA ACEA USA DUCE SPRE RESIDENTIAL AREA, isi da seama sperrr ca nu este nevoie sa-i deschid eu cea de-a doua usa, ca NU are ce cauta acolo. Evident nu isi da seama pentru ca eu o banuiesc sincer ca este ANALFABETA si ca nu stie sa citeasca de aia sta ca vaca in fata usii ce duce la residenti, ea find un visitor/ real estate shity-agent! Okkk iau aer adanc in piept si ii explic inca odata unde sa se duca. Apoi o vad ca vine in lobby si se uita ca proasta aiurea pe pereti. Apoi ma suna si imi spune sa-i deschid usa ca este inchisa .... daaaaaa, oare de ce usile sunt inchise intr-un asemenea condo?! Oare de ce ai nevoie de fob si access ca sa intri intr-o cladire ca asta?! Oare de ce? Ok, ii deschid usa, ea nu o deschide se uiat ca proasta la ea, evident pe usa este lipit un anunt mare care iti spune ca trebuie sa deschizi tu usa normal, gen pui mana pe cleanta si apesi apoi tragi. Evident din nou trebuie sa CITEASCA, deci nu ii iese, ca nu stie, iar anuntul ala lipit pe usa e pentru prosti nu pentru ea. Apoi ca o fata desteapta ceea ce este deschide usa de emergency ce duce spre iesirea din cladire. O opresc la timp, rugand-o politicos sa citeasca ce scrie pe usa, ca nu acea usa duce spre lifturi uden doreste ea sa ajunga. Rade ca proasta si se scuza. Ii deschid usa, evident nu o deschide. Apoi din nou ma buzzuie si ma intreaba unde sunt cheile, am zis ca sunt in camera cu cinematograful, nu? Evident ca nu i-am zis asta, dar ea find o imbecila totala, iar engleza este o limba total straina de ea, ea intelege ce vrea. Ii explic din nou, ca la dreapta ei este o usa transparenta, trebuie sa o deschida, apoi vede 3 plante verzi in dreapta ei acolo trebuie sa faca ea dreapta, pe pereti sunt sageti si instructiuni unde sunt cheile si apoi dupa zid mai mergi vreo 3 metri asa si dai de cheile alea. Da zis si facut, doamna ochioasa sta in acelasi loc, se uita la button din care vorbea cineva aiurea evident, doar nu pentru ea, apoi se hotaraste sa apese butonul din nou, spre disperarea mea si sa ma intrebe unde sunt cheile ca ea nu stie ce sa faca. Deci in acel moment m-am enervat asa ca nu i-am mai raspuns si am inceput sa vorbesc cu o canadianca despre cat de prosti pot fi acesti ochiosi. Urat stiu, insa recunosc, dar nu regret fapta. Doamna ochioasa traieste in Canada, mai mult ca sigur ca este si cetatean al acestei tari, ea are carnet de conducere, conduce un BMW SUV de culoare gri si are si un job, este real-estate shity agent. Foarte multa lume ar invidia ce are aceasta ochioasa. Insa ea nu stie sa vorbeasca engleza, nu stie sa citeasca, o banuiesc ca nu stie nici sa scrie, printr-o logica absolut normala, si totusi ea are job, are carnet de conducere, conduce o masina, face toate chestile normale care un om nomal le face. Iar ea NU traietse in China, ea traieste in Canada, unde din ce stiu eu este o tara vorbitoare de limba engleza.
Eu una nu stiu cum pot ochiosii astia sa imigreze inrt-o tara, sa stea vreo 20, 30 50 de ani fara sa invete sa vorbeasca limba acelei tari. Sincer va spun cred ca sunt singura natie! Toti avem accent, toti vorbim am pulea, insa vorbim, ne intelege lumea, ne facem intelesi, pe strada citim pancarde, semne de circulatie, limite de viteze, vedem oameni pe strada, vedem masini care sunt alaturi de noi in trafic, vedem facem, respiram fara sa deranjam pe altii, ochiosii insa ei nu pot, ei nu stiu de astea, astea nu sunt pentru ei!
Acum cateva zile s-a mutat o ochioasa in bloc, o boaba engleza nu stie, a venit cu prietena ei, care probabil e de mai demult aici, deci stie 5 boabe in engleza. Ea a fost sfatuita sa isi cumpere condo ca doar asa se face, asa merge treaba. A fost un chin sa le explic orice, un chin. Sunt atatea chestii ce trebuie explicate, sunt atatea intrebari la care au si trebuie sa primeasca raspunsuri, insa foarte multe sau spus, nimic nu sa inteles. La un momendat vina si managera, la care asta o intreaba daca vorbeste mandarina?:)):)):)))) adevarul e ca rusoaica arata clar a ochioasa vorbitoare de limba lor! Rusoaica rade si raspunde ca nu. Apoi ochioasa o intreaba daca cineva in office-ul ei vorbeste limba mandarina? :)):)):)) ahhahahahaha, la care rusoaica zice NU, imi pare rau insa va trebui sa invatati voi engleza, la care ochioasele rad ca proastele!
Stiu sunt rea, rea, .... insa la fel ca Sir Gigi Becali, am alergie la prosti, si ma scarpin, uite asa ma scarpin, pentru ca nu suport prostii!!!


No comments: