Saturday, June 23, 2012

Ochiosii sunt de vina!

Hello, hello... din nou vorbim despre ochiosi, ca despre cine altcineva sa vorbim! Sincer va spun ca ii displac la maxim. Mereu adun frustrari imense in ceea ce ii priveste ... Sunt extrem de multi care nu vorbesc o boaba in engleza si nu inteleg ce inseamna nici macar cuvantul hello! Acuma daca trebuie sa vorbesti cu ei, trebuie sa-i faci sa inteleaga reguli sau sa le respecte, cum faci asta? Pai nu ai cum sa faci, nu ai cum sa reusesti, iar frustrarea creste pe masura ce te tot repeti la nesfarsit cu tot felul de explicatii ... ajungi sa suferi de dureri de maini, picioare, sa faci febra musculara de la atata explicat ... si sincer tot DEGEABA! Vine un delivery guy la mine si imi explica foarte greu ca el este aici pentru 1515. Incerc sa-i explic fara succes insa ca nu are voie sa foloseasca liftul decat daca ochioasa vine si semneaza niste formulare. Reusesc sa obtin un numar de telefon, formez .... astept, astept ... apoi cineva raspunde. Degeaba raspunde, mai bine nu raspundea! Eu vorbeam in engleza el vorbea in chineza! Scuze in coreeana!!! Am fost corectat de domnul amabil din fata mea. Ma stramb vizibil iritata de mandria de care dadea dovada si imi permit pentru prima data sa fiu rasista pe fata si ii raspund. Sincer iti spun pentru mine toti sunteti la fel! Ca esti din China sau Coreea, pentru mine NU are nici o importanta deoarece aratati toti la fel. Eu vorbesc engleza pentru ca ma aflu in Canada, eu nu vorbesc coreeana sau chineza, deci sincer, de ce atunci cand iti vorbesc in engleza tu imi raspunzi in coreeana/chineza?? Cum ar fi ca eu sa incep sa vorbesc in romana la munca, la magazine, peste tot de fapt? Oamenii imi vorbesc in engleza, iar eu le raspund in romana. Acel barbat lucreaza pentru o firma de livrari, dar firma nu se afla in China, ea se afla in Canada, deci dupa o logica cretina de ce imi vorbesti in chineza/ coreeana? Am eu fata ca tine, am eu creierul ca tine?! NU !!!! Deci, dupa o logica normala cred ca am avut dreptate cand i-am zis ca pentru mine ei toti sunt la fel, arata la fel, gandesc la fel, se comporta la fel. Este incredibil de frustrant sa ai de-a face cu acesti oameni. Eu una NU as putea sa locuiesc intr-o tara si sa nu vorbesc sau macar sa inteleg limba ... Esti handicapat din punct de vedere social! Eu gandesc asa, insa ochiosii astia nu au nici o treaba! Mai mult ei se adapteaza perfect in aceasta tara care ii primeste cu bratele deschise si continua sa ii primeasca. Ochiosii emigreaza in Canada, isi primesc cetatenia canadiana, isi iau carnetul de conducere, conduc in aceasta minunata tara, isi cumpara case, masini, chiar muncesc aici ... astea toata fara ca sa cunoasca sau sa vorbeasca limba! Nu-i asa ca etse o tara minunata pentru ei? Pai daca se poate de ce nu s-ar muta jumatate din populatia Chinei aici, deoarece e clar ca e loc si mare nevoie de ei. Ahhh si sa nu credeti ca sentimentul rasist nu este reciproc! Ochiosii sunt extrem de rasisti si nu se sfiesc sa arate asta. Azi se pare ca nici eu nu m-am sfit sa o arat ...
Foarte frustrant ... extrem de frustrant ...

P.S.1. Doamna ochioasa de la 1515 mi-a adus 2 cafele starbucks ... Imi pare rau, regret tot ce am spus! Nu a reusit sa-mi spuna ca sunt pentru mine, insa m-am prins eu ca mi le-a dat in mana si a facut gestul ca sunt de baut ...:)) asa ca m-am prins ca sunt pentru mine si sunt cafele de baut :)
Regret ce am spus, nu o sa se mai repete, am luat 3 pe ziua de azi si m-am asezat si jos! :((

P.S.2. Ma intreb sincer cum le-a comandat?:( Insa nu par fake, au si gust de cafea buna deci o sa ma risc si o sa beau ... Oricum foarte dragut din partea ei! Este o scumpa si vreau sa mentionez pentru ca nu sunt invidioasa arata extrem de bine si etse trecuta de 50 de ani. Tenul ei este de copil mic, mereu machiata, aranjata! Bravo ei!!!!!

No comments: