Thursday, June 14, 2012

R.I.P. Andy Whitfield

Nu mai stiu cum am ajuns sa urmaresc serialul Spartacus ... dar ceea ce pot sa va spun este ca m-am indragostit pe loc de serial datorita lui Spartacus sau mai bine zis datorita lui Andy. Imi placea la nebunie filmul datorita lui Andy care dadea un sentiment real, pur fiecarui sentiment de iubire, ura, pasiune, durere ... el era acela care dadea viata personajului. Placut impresionata fiind de el si de serial m-am uitat pe IMDB sa vad ce nota are. Tot acolo am vazut ca in sezonul doi este folosit un alt actor si nu intelegeam de ce ... asa ca am inceput sa citesc despre asta. Am ramas socata cand am citit ca actorul Andy Whitfield este mort. Nu imi venea sa cred, asa de tanar, asa de talentat adica ce s-a intamplat ... am inceput apoi sa citesc ca a fost diagnosticat cu boala limfom non-Hodgkin in septembrie 2010, moment in care a parasit si serialul. A primit 25% sanse de supravietuire, iar daca nu urma tratament ar fi avut intre 3 si 6 luni de trait. Acuma va intreb pe voi ce credeti ca a simtit acest om cand a aflat aceasta veste? Are 2 copii mici si frumosi, are o nevasta frumoasa care il iubea, tocmai ce a devenit super celebru datorita acestui rol, iar viata i se scurgea incet incet .... Trebuie sa recunosc ca sunt extrem de deprimata ... am avut un soc, parca am refuzat sa urmaresc sezonul 2 si 3 .. apoi m-am razgandit deoarece am considerat ca el merita sa ma uit mai departe si sa cred in ceea ce a crezut el, in munca lui si a celorlalti actori... Zilele trecute am vazut un articol in care aflu ca s-a facut un documentar despre el, despre viata lui, despre povara cancerului, a bolii, a vietii atunci cand sti cat mai ai de trait si ce anume iti va aduce sfarsitul. Este ingrozitor, parca ii simt durerea daca ma credeti ... a murit asa de tanar, a murit atat de plin de viata, cu o dorinta pentru viata asa de mare cum multi dintre noi nu o avem si care inca ne aflam in viata. A lasat cu greu aceasta lume, familia lui, cei doi copii, a luptat pana in ultima clipa, este extrem de dureroasa si reala durerea scenelor din acest documentar ... Te face sa te gandesti la viata, la tine, la atatea lucruri care sunt cu adevarat importante in aceasta lume ... Nu il cunoosc, insa din ce am vazut acest om nu merita sfarsitul de care a avut parte, nu merita sa moara asa de tanar, nu merita aceasta boala necrutatoare ... Andy s-a intrebat de ce el, de ce si cum a luat aceasta boala, de ce trebuie sa moara ... nu imi pot imagina ce a fost in sufletul lui cand a aflat, nu imi pot imagina la ce s-a gandit cand si-a privit sotia si cei doi copii si cand a realizat ca el va murii, iar ei vor ramane in urma lui, singuri ... Oare ce simte un om cand primeste aceasta veste ... nu stiu ce sa va mai spun ... chiar nu am puterea, energia sa mai zic ceva ... Asta este unul dintre motivele pentru care nu vreau sa mai fac copii .. azi esti, maine nu mai esti ... viata nu vine cu garantie de 100 de ani, in care sa traietsi bine, sa fii sanatos si fericit. Ea vine cu probleme, cu responsabilitati, este viata reala, nu basm, nu cum ne-am dorii noi sa fie. Cred puternic in a traii momentul, a traii si a aprecia prezentul, pentru ca ziua de maine chiar nu stii ce veste aduce ... este important sa apreciem viata si sa facem ce credem noi ca este cel mai bine... Documentarul se numeste " Be here Now!" si despre asta puteti citii mai multe aici: http://procinema.ro/stiri/andy-whitfield-lupta-sa-cu-cancerul-a-fost-filmata-imaginile-tulburatoare-ale-documentarului-be-here-now.html?utm_source=procinema.ro&utm_medium=email&utm_campaign=Newsletter+Procinema+12all+-+zilnic06%2F11%2F2012+12%3A54&utm_content=klaus.dido%40gmail.com

1 comment:

Unknown said...

Good day to all am Valeria Miguel Ángel From USA..Texas am so happy sharing this great testimony on here, I was diagnose of Stage IV colon cancer.i was checking for solution in the internet then miraculously i came Across Dr Itua the powerful herbalist that Cure Numerous Diseases such as-Thyroid Cancer,Uterine cancer,Fibroid,Angiopathy, Ataxia,Arthritis,Amyotrophic Lateral Scoliosis,Brain Tumor,Fibromyalgia,Fluoroquinolone ToxicityBladder cancer,Brain cancer,Hiv,Herpes,Esophageal cancer,Gallbladder cancer,Gestational trophoblastic disease,Head and neck cancer,Hodgkin lymphoma
Intestinal cancer,Kidney cancer,Hpv,Lung cancer,Melanoma,Mesothelioma,Multiple myeloma,Neuroendocrine tumors
Non-Hodgkin lymphoma,Oral cancer,Ovarian cancer,Sinus cancer,Hepatitis A,B/C,Skin cancer,Soft tissue sarcoma,Pancreative Cancer,Spinal cancer,Stomach cancer,Vaginal cancer,Vulvar cancer,
Testicular cancer,Tach Diseases,Leukemia,Liver cancer,Throat cancer,
Syndrome Fibrodysplasia Ossificans ProgresSclerosis,Alzheimer's disease,Chronic Diarrhea,Copd,Parkinson,Als,Adrenocortical carcinoma  Infectious mononucleosis. ,so I contacted him base on the testimonies I?m seeing about him on the internet, I was cured too by him, kindly contact him today through his email he can help you..drituaherbalcenter@gmail.com and his herbal medicines will set you free from any human diseases,all thank to you Dr Itua for your kindly help in my life his Mobile number Whatsapp.+2348149277967