Saturday, August 6, 2011

Body Rock !

Hello, hello .... Azi am un articol diferit fata de celalalte cu care v-am obisnuit, dar care este foarte important pentru mine! Va amintiti cand am scris ca de cand am venit in Canada se pun kilogramele pe mine ca albinele pe flori? Sunt convinsa ca sunt multi factori ce imi influenteaza viata, alimentatia, sanatatea in aceasta tara, insa din pacate pentru mine totul are efecte negative asupra siluetei mele. De cand am ajuns in Canada am inceput sa pun kg pe mine, incet dar sigur... desii cei care ma cunosc spun ca am pus foarte repede o cantitate foarte mare de grasime. Mereu am fost si inca mai sunt predispusa la ingrasare. Cand am plecat din Romania in octombrie 2008, aveam 59 - 60 kg. Intr-un an am pus 15 kg pe mine. Apoi am tinut o dieta pe baza de proteine. Toata ziua am mancat numai carne, branza, castravete .... asta timp de 2 luni. Am slabit si am ajuns la 65 de kg. In 2010 noiembrie am mers in Romania in concediu. Cand m-am intors aveam pe la 68 de kg. Am uitat sa mentionez ca inainte sa plec in Canada, ma duceam zilnic la sala, chiar si de doua ori pe zi. Eram si motivata, deoarece urma sa ma casatoresc in rochita alba, asa ca am tras tare sa ajung la o forma visata. In momentul in care am ajuns aici nu am mai facut sport. Plus problemele de emigrant abia sosit. Toate s-au adunat, iar de multe ori imi gaseam alinarea in mancare ... Uite asa am ajuns de la 60 la 78 de kg. In afara de faptul ca ma simteam distrusa, deprimata mereu, toate hainele din Romania imi erau puse bine in fundul dulapului, undeva unde nu le vedeam, unde nu trebuia sa le infrunt... De iesit in oras nu ieseam din cauza jobului, din cauza situatiei limitate, neavand carnet sau masina si necunoscand pe nimeni la care sa mergi ... Anul trecut am slabit prin mult sacrificiu. Era vara, iar eu nu mancam decat carne, nu puteam sa mananc nici un fruct, decat dupa o luna jumate aveam voie mere si capsuni.A fost groaznic! Ce sa spun, ca toti din jurul meu mancau dulciuri, fructe, pizza, paste si alte bunatati! Am fost foarte ambitioasa ca vroiam sa imi demonstrez mie in primul rand, ca sunt in stare sa ajung la forma ce o aveam inainte sa ma neglijez. Cand am ajuns la 65 de kg mi-am promis ca nu o sa ma opresc aici si ca o sa mai slabesc si o sa ajung la 59 de kg, iar apoi o sa ma mentin asa, deoarece NU o sa mai ajung niciodata in situatia in care sa nu am in ce sa ma imbrac. Nici nu are rost sa va povestesc cat poti sa te deprimi, sa te simti de prost si cat de mult iti afecteaza calitatea vietii aceste kiloggrame in plus. Esti prost dispus, esti irascibil, nervos, deprimat, iar singura alinare este mancarea, aceeasi care te-a adus in aceasta situatie! Desi mi-am promis ca nu o sa mai ajung in aceeasi situatie, am revenit in aceeasi situatie. Cantaresc in acest moment 78 de kg. Sunt convinsa ca unii o sa ma judece si ii inteleg, pentru ca asta fac si eu acuma. Insa m-am saturat sa ma judec, sa sper si sa nu fac nimic impotriva asta. Ai m-am hotarat ca este timpul sa imi schimb viata din acest punct de vedere si sa dau jos, fara sa mai pun inapoi kg in plus. Din momentul in care am pus din nou kg in plus am tinut diete, insa parca imi lipsea ambitia, concentrarea si nu am reusit sa ma mai tin de nici una pana la capat. Acuma insa am de dat jos 18 kg si trebuie sa imi schimb viata, deoarece mereu o sa ma ingras daca nu imi schimb stilul de viata. Unele femei pot manca ciocolata, cartofi prajiti la 1 noaptea, insa eu nu pot manca. Daca vreau sa fiu slaba, sa fiu sanatoasa, trebuie sa renunt la tot ce ma ingrasa si sa fac sport zilnic! Admir foarte mult pe Carmen Bruma pentru ca ma regasesc in ea. Stiu ca am ambitia sa slabesc, deoarece am slabit si altadata, iar rezultatele erau senzationale, mai ales daca sunt combinate cu sportul. Carmen a fost grasa, ajungand la 86 de kg la 1,60 m. Eu am 1,73 m la 78 de kg. Nu se vede atata de mult, cat se simte. Toate prietenele imi spun ca nu sunt grasa, ca sunt inalta si nu se vede... Toate aceste "incurajari" m-au ajutat sa ajung in situatia asta. Nu spun ca eu sunt lipsita de vina, sau ca nu bagam ca sparta la ora 1 noaptea mc donald's, cioco, inghetata, pizza, wings, etc .... insa se stie ca fiecare trece prin anumite faze, picand dintr-o extrema in alta. Eu nu sunt exceptia ... ba ma vedeam sexy, cu forme voluptoase, ba ma vedeam grasa, urata, ... iar apoi mancam, deoarece simteam ca imi este foame dupa ce ma vedeam in oglinda. Obsesia slabitului o consider o grava problema psihica. Eu ma consider o obsedata de grasime, de slabit, si DA, imi afecteaza viata foarte tare. Totul se poate schimba in momentul in care iau o decizie pentru mine, pentru viata mea, pentru sanatatea mea. Decizia consta in schimbarea vietii, in schimbarea stilului de viata, deci este o decizie foarte mare si pentru tot restul vietii mele. Nu pot face compromis aici. Azi m-am decis sa mananc sanatos si sa ma duc la sala cel putin 3 zile pe saptamana, daca nu 5. Sa ma motivez, sa fiu concentrata asupra scopului si sa depasesc orice dificultati, obstacole. Eu ador sportul, ador fitness-ul, ador miscarea, ador natura, ador sa vad si sa vizitez chestii noi, insa cu 18 kg in plus, va dati seama ca oricat as incerca sa ma mint ca inca mai pot, ca totul e la fel, eu stiu adevarul si stiu ca imi este greu .... La sala esti altfel motivat daca arati bine decat daca esti gras. Cand arati bine te duci de drag, te duci pentru ca crezi in exercitiile ce fac minuni pentru corp, insa cand esti gras, esti deprimat, ai impresia ca toti se uita la tine si ca te judeca, iar motivarea dispare foarte repede, mai ales cand nu ai nici o sustinere. Adevarul este insa ca doar eu ma pot ajuta, doar eu pot schimba situatia asta, asa ca m-am hotarat sa-mi schimb viata, sa fac miscare, sa mananc mai sanatos si sa ma concentrez pe slabit. Pe 16 septembrie mergem in Cuba, iar pana atunci trebuie sa fiu bikkini ready.
Modelul si ajutorul meu in indeplinirea scopului este Carmen Bruma si cartea ei, iar motto-ul ce ma va ajuta este:
You don't get it by WISHING ; You don't get it by DROOLING; You don't get it by HOPING; You don't get it EASY; You Get IT BY getting off your ASS, by WORKING for it, EVERY SECOND, of every day, for the rest of your LIFE !

4 comments:

Alina---Explora Cuisine said...

Iti spun sincer ca eu sunt obsedata de greutatea mea, ce e drept ca fata de altii, eu ma mentin foarte usor la greutatea mea de multi ani incoace...dar la asta contribuie f tare mostenirea de la parinti, plus ce mancam zilnic; eu la sport nu sunt prima din pacate, dar recunosc ca metabolismul meu face minuni...asta nu e o scuza si mi-am propus ca pe viitor sa imi fac abonament la sala si sa ma tin de treaba, ca nu e suficient sa fii slaba, trebuie sa tii departe grasimile! foarte faina postarea, iti doresc mult succes si putere de munca sa ajungi la greutatea si formele pe care ti le doresti! sunt sigura ca la determinarea ce o ai nu va fi deloc o problema :)

AFS said...

citeste si blogul asta, poate te ajuta , p emine m-a ajutat foarte mult , am slabit fooarte usor si cel mai important nu am mai pus pe mine nimic de atunci , adica de 1 an de zile si am dat jos 10 kg, succes , hai ca se poate http://bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/

Victor said...

Buna, ar fi foarte multe de zis, dar cum m-am invatat minte sa nu mai dau sfaturi legate de nutritie, iti recomand totusi un site.
http://getfit.ro/

Blogul pus de AFS pare interesant dar trateaza subiectul dintr-un singur punct de vedere din ce imi dau seama si anume dieta raw, asa ca ceva informatii despre nutritie in general, dar mai ales despre ce ar trebui sa faci la sala ar trebui sa iti fie de folos:).

Klaus Varahil said...

HELLO LA TOATA LUMEA,
imi cer scuze ca nu am raspuns, dar nu am avut access la internet. Multumesc pentru sfaturi la toata lumea. Am inceput sa mananc mai sanatos, mai putin si sa merg la sala. Am slabit deja 2 kg si ma simt mai bine, mai motivata ceea ce nu poate sa fie decat un lucru bun. Azi o sa studiez si blogurile daca am timp.