Saturday, August 27, 2011

Despre ochiosi ...

Hello .... azi o sa vorbim despre ochiosi, din nou despre ei ... ca doar ei arata la fel, se comporta la fel, gandesc la fel ... as merge chiar pana a spune ca toti ochiosii FOB sunt ignoranti si cam prosti .... Zilele trecute v-am povestit despre doi ochiosi care foloseau camera de jocuri din caldire ca pe propriul lor cuib de nebunii ... si le-a mers, chiar cateva luni bune ... pana cand au inceput sa faca greseli ...
Dupa ce ca si-o trageau acolo au lasat si dovezi ca prezervative folosite pe canapea ... Eram socata cand am aflat ce faceau ei de fapt acolo mai ales ca nu am stat niciodata sa-i urmaresc. Un pic ciudat mi sa parut cand mutau mobila astfel incat sa nu se vada clar pe camera de filmat ce fac ei acolo si totodata bizar a fost cand se acopereau cu perini. Apoi ma trezesc cu domnisoara ca vrea sa rezerve theatre room-ul . Stiind ca acolo nu am camere de filmat o mint frumos ca este rezervat, insa game room-ul este liber daca doreste evident... Ochioasa a halit momeala si a rezervat game room-ul ... La nici 2 minute apare si boyfriend-ul ei cu ea. Intru fac inspectia si ii las. Apoi ii urmaresc pe camere. Incep sa se faca comozi, se descalta, sa pun pe canapea ca in pat si din cate mi-am putut da seama ea si-a dat jos fusta sau pantalonii scurti ce avea pe ea. Il sun pe sot si ii cer sfatul ...:)) mi-a zis sa ma duc peste ei, insa sa bat la usa ca sa nu-i prind in ipostaze jenante pentru ei si pentru mine ... Ma duc bat la usa si intru peste 5 secunde .... ei erau in pat, el avea fata de guilty si ii intreb ce fac ? Ei imi raspund ca nimic ..ea si-a luat iphone-ul sa para "busy" si el se uita speriat la mine. Le explic ca acesta este un loc public si ca nu au voie sa stea pe canapea ca in pat, sa se dezbrace si sa se sarute ... Apoi ii poftesc afara. Deoarece nu au avut nici o reactie le explic ca ii poftesc afara ACUMA, in acea clipa. La vreo 5 minute o vad pe ea in lift, iar el trece pe langa mine. Din acea clipa nu ma mai saluta ochioasa, dar nici game room-ul nu l-au mai rezervat. Asa ceva? Da ... de curiozitate m-am uitat pe camere de fiecare data cand foloseau camera respectiva si ce sa vezi in afara de faptul ca stateau vreo 3 pana la 5 ore scenariul era identic. Iar daca te chinui poti identifica de fiecare data ca fac sex ... Ochiosii astia ... copii astia ...
Intr-o alta ordine de idei ... vad doi ochiosi in parcare ca muta mobila si o aduc in main lobby langa lifturi... Fiind o bucata mica de mobila ma gandesc ca nu are rost sa ma obosesc si sa ma deplasez pana acolo .. apoi in vad ca aduc 4 cutii imense. Acesta fiind un semn ma duc sa le vorbesc "nice" fara sa par dura sau politista ..cum am fost acuzata de un alt ochios ca sunt. Cand ajung acolo ii intreb ce fac si fara sa astept un raspund le explic ca mobila se muta cu liftul de service si ca nu au voie sa o aduca in main lobby .... Speriati se uita unul la altul, cu o engleza FOB imi explica ceva insa engleza mea nu a reusit sa descifreze engleza lor si probabil ca ei si-au dat seama ... asa ca vine barbatul la mine si imi intinde o bucatica de hartie. Aici vreau sa fac o mica paranteza si sa mentionez ca 90% dintre ochiosii ce livreaza mancare fac mereu acelasi lucru. Nu se obosesc sa sune ei saus a foloseasca buzz-ul deoarece engleza e grea, iar a lor e limitata. Asa ca vin la mine si dupa un "hoi hoi" adica hello imi intind factura ca sa pot sa iau numarul si sa sun chiar eu la locatarul respectiv. Sincer la inceput ma enervau la maxim, insa cu timpul mi-am dat seama ca probabil mult prea multi le-au explicat ca nu inteleg un cuvant ce vorbesc, asa ca au renuntat sa se mai chinuie sa spuna cifrele si acuma iti arata factura, iar de acolo te descurci tu ... Da .. nu ai cum sa nu-i placi!
Cand ma uit pe hartoaga respectiva ii spun ca noi nu avem apartamentul 601 in cladire, iar apoi el cu o privire de neincredere imi spune cum adica nu avem acest numar? Apoi cand citesc adresa imi dau seama ca nici cladirea nu au nimerit-o ..asa ca ma uit la ei si le explic: You have the wrong building too !!! in acea clipa il vad pe ochios cum incepe sa transpire, iar nevasta intelegatoare incepe sa urle la el in limba ochioasa ... hahahahahha ... cu greu m-am stapanit sa nu rad. Apoi evident ca s-au panicat si m-au intrebat unde este adresa la care trebuie sa ajunga. Le explic ca este exact vis-a-vis de aceasta cladire. Ii intreb cum au intrat in cladirea mea? Imi explica ca au urmarit o masina si au intrat in parcare si evident fara sa intrebe pe nimeni au considerat ca se afla in locul potrivit asa ca au descarcat marfa. Asa ceva? Deci nu citesti tu numarul cladiri, nu citesti tu strada, nu vorbesti tu cu security sau sa-i suni pe aia sa-i intrebi ... asa aiurea. Mi-a fost si mila de ei ca trebuiau sa incarce masina cu mobila ce abia au descarcat-o ... Asta e, daca esti smecher si destept si stii tot, nu mai intrebi. Corect! Uneori ma surprinde prostia lor ... Acuma a fost o alta ochioasa FOB la mine, nu intelegeam un cuvant din ce vorbea. Era plina de aur, imbracata foarte kitch, adica pantaloni orange, tricou din dantela verde si maieu negru peste. Plus ca analizand-o mai de aproape mi-am dat seama ca este deschisa la slitz-ul de la pantaloni. Vroia sa lase ceva pt Mngt si alea erau plecate asa ca nu stia daca sa-mi lase mie sau sa mai astepte. Dupa vreo 5 minute in care doar ea vorbea imi spune ca o sa sune la Mngt si pleaca de langa mine. La nici 5 secunde imi suna mie fix-ul ..cand sa vezi si sa nu crezi era chiar ea, ochioasa! Dupa ce ma prezint ca fiind security imi explica ca ea trebuie sa lase ceva cecuri si ca a vorbit cu mine, insa nu este nimeni la office. Ii explic ca nu a sunat la MNGT ci a sunat la security si ca doar ce am vorbit cu ea. Apoi ea tot continua sa vorbeasca si mi-am dat seama ca nu a inteles ce i-am zis asa ca ii inchid telefonul si fac doi pasi spre ea si ii spun ca pe mine m-a sunat. Ahhh da, socata era .. Vai vai .... Apoi se hotaraste sa-mi lase mie cecurile si imi cere receipt .. ii explic ca nu am sa-i dau. Apoi ma pune sa scriu ca eu, claudia ... am acceptat cecul si ca imi iau responsabilitatea pana ajunge in mainile managerei. Ii spun ca nu pot face asta. Apoi imi zice ca nu are de gand sa le lase in aceste conditii si ii explic ca este decizia ei ..
Of of ochiosii asta ma innebunesc de cap ... este extrem de dificil sa vorbesti cu ei, sa-i asculti, sa ai rabdare cu ei ... aproape imposibil chiar !:))

1 comment:

royan32 said...

eu in locul tau m-as duce frumusel pe net si as descarca codul penal si as citi eventual la infractiunile in locurile publice sau contra bunelor moravuri, cred ca ar trebui sa aibe asa ceva in legislatie, asa ca data viitoare eventual sa nu te duci cu mana goala si cand spui "va rog iesiti" si dai si motivul executarea sa aiba loc in secunda 2! cred ca ar trebui sa fie pe undeva si niste prevederi referitoare la comportamentul in aceste... game room, theatre room si alte roomuri...

aia cu "limba ochioasa" e chiar tare :))))
nu te lasa pacalita de faptul ca nu stiu limba sau ca sunt prostanaci, eu am constatat ca sunt si rai!

Padme