Wednesday, August 17, 2011

Aberatii ...

Saptamana trecuta a fost ingrozitoare! Mult de munca, multe probleme, multi imbecili si tot asa. Ai spune ca dupa un timp lucrurile ar trebui sa mearga mai bine, insa nu si in cazul meu. Cand seful nu se comporta ca si un sef, cand nu exista comunicare, sustinere si cand nu se lucreaza ca si un team totul, dar totul se duce naibii. Cam asta ar fi impresia mea, dar sa nu uitam sa fim optimisti, nu?
Vreau sa mentionez faptul ca am inceput sa ma abtin de la mancarea daunatoare, sa mananc mai putin, la ore mai bune si sa ma duc la sala. Incep sa fac progrese, ma simt bine, insa sunt convinsa ca drumul e lung si ca lupta mea impotriva kilogramelor nu o sa se sfarseasca niciodata ... Este un stil de viata, unul sanatos ce trebuie mereu sustinut cu determinare, ambitie, echilibru ...
Saptamana trecuta m-a facut unul "fucking bitch" probabil va ganditi ce am facut de am meritat asemenea cuvinte dragi... Raspunsul este ca l-am intrebat cu ce il pot ajuta. Stiu ca multi se gandesc ca este imposibil, credeti-ma este foarte posibil. Am cunoscut in Canada imbecili, retardati, frustrati la greu ... Da, Canada este o tara civilizata. Insa rasa umana nu este deloc o rasa civilizata! Nu conteaza cati bani ai, cate scoli ai terminat, din ce tara vii sau alte amanunte de acest gen. Daca tu esti un retardat, frustrat, un animal ASTA ESTI !!! Nici o scoala din lume NU o sa te schimbe, nici un car de bani, aur, diamante nu o sa iti cumpere caracterul lipsa. Unii cred ca banii cumpara orice, din pacate se insala. Suntem aproximativ 6.869.002.380 de oameni pe planeta ... zilnic avem de-a face cu oameni, cu prosti, cu destepti, cu caracter, fara caracter ... dar suntem oameni ... De fiecare data imi propun sa nu ma mai enervez cu prosti, ca sunt multi ca ei, iar eu sunt una singura, dar de fiecare data nu reusesc...
Azi de exemplu, vine unul si cere permisiunea sa parcheze in garaj si o primeste. Apoi il vad din nou in fata intrarii principale unde turba de nervi si frustrare. Fara sa astepte ma ia la impins vagoane deoarece nu i-am deschis usa sa intre in cladire din garaj. Il intreb daca m-a sunat de acolo sau daca si-a sunat prietenul respectiv persoana la care mergea. Imi spune ca nu a sunat deoarece nu stie de unde, insa eu trebuia sa-i deschid lui. Il intreb de unde sa stiu ca este acolo daca el nu suna,nu? Apoi ma acuza ca l-am vazut pe camere insa nu am vrut sa-i deschid deoarece l-am vazut prost imbracat si murdar! Ahhhh WHAT ????? Ma enervez si ii explic rastit, insa fara sa urlu, ca eu am 33 de camere si vreo 25 de alte posibilitati sa fiu contactata si ca nu am timp sa urmaresc o persoana si sa ii deschid toate usile in calea ei si ca totodata NU este jobul meu. Ii mai explic ca nu l-am vazut pe camere si cum nu m-a sunat nu am stiut unde se afla, iar ca sa ma acuze ca l-am vazut si intentionat nu i-am deschis usa este pur si simplu o nesimtire din partea lui. Evident pe el l-a deranjat tonul meu si a plecat injurandu-ma printre dinti si convins ca eu il cred un nimeni, un jegos ce merita lasat in garaj, insa nu merita lasat in cladire .... Unii sufera de tot felul de frustrari, sunt incapabili sa vorbeasca frumos si se simt superiori tie. Toti retarzii din Iran, Pakistan, India nu respecta femeile. Atunci cand trebuie sa vorbesc sau sa-i vad ma apuca greata ... Niste imbecili, retarzi, frustrati. Poate unii ma cred cruda, insa la acestia nu le-as da nici o cana cu apa, iar trebuie sa recunosc ca le doresc si raul, mult rau sa li se intample. In tara asta femeia este nerespectata, injurata, calcata in picioare, insa propaganda lor este ca ea are drepturi. In timp ce scriu, realizez ca si eu sunt frustrata ... si anume ca nu pot sa le fut una in muie fara sa patesc ceva, sau chiar sa-i injur cum ma injura ei pe mine ... Dar nu, atata timp cat esti la munca trebuie sa inghiti toate cacaturile, sa zambesti mereu si sa ramai calm, desii ceilalti numai cu calm nu te trateaza sau respect ...
Uneori i-as lua pe toti la bataie! Asta ma face o persoana violenta?
Revenind la lucruri mai placute, am fost saptamana trecuta la Cirque Du Soleil la show-ul TOTEM si a fost absolut superb. Pentru cei care nu au auzit de acesti minunati le sugerez sa-i urmareasca:
http://www.youtube.com/watch?v=JXgC7cnhci8&feature=fvst
Am fost si acum doi ani la un alt show OVO, insa acuma am fost mai impresionata de ce sunt acesti tineri in stare sa faca. Biletul este spicy insa merita. Pretul a fost de $115 pe persoana, insa a meritat fiecare dolar. In fiecare an pregatesc alt show, cu alt nume, alta tema ... merita vazuti, urmariti ...
Sunt obosita, plina de energie negativa, noapte buna PA !

6 comments:

Unknown said...

Nebuni sunt peste tot in lumea asta - cei mai multi cred ca traiesc la noi in romanika.


P.S. Daca vrei sa schimbi culoarea blogului ca duca ce citesc articolele tale imi trebuie 15 minute sa imi revin dupa ce vad rosu asta in ochii.Nu stiu daca mi se intampla numai mie sau si altora.

Alina---Explora Cuisine said...

Hey Claudia, take it easy! stiu perfect cum te simti, si eu si sotul meu avem aceleasi povesti in fiecare zi aici, in contexte diferite desigur :))) si da, nu e doar firma in care lucrezi tu asa, cam toate sunt la fel...si ajungi sa-i intelegi pe canadieni de ce au zambetul acela stupid pe fata all the time, ca doar altfel s-ar provoca oamenii la discutii aprinse :) exact explicatia aceasta am auzit-o de la un amic canadian.
Apropo de culoarea blogului, si eu cred ca ar fi mai placut ochiului o tenta mai deschisa;

Klaus Varahil said...

Dragi cititori,
Pentru voi am facut-o ! Sper sa va placa noua culoare a blog-ului meu !

sorina said...

Fa ceva si schimba mediul (jobul). Vei avea alte perspective asupra lumii. Cum imi spunea un prieten: daca as avea si eu un job ca lumea, mi-ar placea aici...

Unknown said...

excelent - alta viata - acum se poate citi bine

Alina---Explora Cuisine said...

Si mie imi place mult schimbarea :)