Friday, July 29, 2011

Canadien White Trash

Hello, hello ... Azi mi-a fost dat sa trec printr-o experienta cel putin DEZGUSTATOARE din toate punctele de vedere! Evident toate cacaturile mi se intampla mie ... Desi sunt convinsa ca unii dintre voi au avut experiente asemanatoare cu cea pe care o sa vi-o povestesc acuma, trebuie sa recunoasteti ca este foarte dezgustator ce o sa va impartasesc .... Azi dimineata am plecat singura cu masina pana la mall. Totul ok pana aici! Pe drum, in fata mea era un Hyundai Accent albastru deschis. Doamna de la volan era o blondina pe la 55 de ani, Canadien White Trash! Doamna, neavand timp acasa, deoarece sunt convinsa ca a luat-o pe nepregatite aceasta iesire, a decis sa se pieptene in masina. Da, ati auzit foarte bine! Uite asa, eu mergeam cu 40km/h desi semnul spunea 60km/h pentru ca doamna sa se pieptene. Ma gandeam ca la un moment dat o sa se opreasca, asa ca am decis sa raman in spatele ei si sa ii mai dau o sansa. Totodata am decis sa nu o claxonez si sa am rabdare cu dansa. Dupa ce a terminat de pieptanat si-a luat parul din pieaptan si l-a aruncat pe geam, asta in timp ce conducea, iar eu ma aflam exact in spatele masinii ei. M-au apucat toti nervii, asa ceva? Cum poti sa dai dovada de atata ignoranta fata de ceilalti din trafic, nu pot sa inteleg. Daca aveam geamul deschis? Daca aveam o mana afara pe geam ? Ce sanse ar fi fost sa ma fi trezit ca "pescuiesc" par de la o nespalata in timp ce conduceam linistita? Dintr-o data mi s-a facut greata! Nu m-am mutat din spatele ei find paralizata psihic parca de acel moment. Doamna insa nu a terminat deloc de pieptanat, asa ca a mai aruncat vreo doua ture de par ... Ingretosata am apasat pe acceleratie, am depasit-o si m-am pus in fata ei. Avea o fata ..... de alcoolica si nu numai ...
Eu sunt fumatoare! Nu beau pentru ca nu rezist la bautura si mi se si face foarte repede rau. Deci viciile mele sunt cafeaua si tigarile. In masina mea se fumeaza, din moment ce eu sunt soferita no.1 ce o conduce. Am o scrumiere speciala pentru masina. NU suport oamenii care arunca tigara pe jos in timp ce conduc! Daca eu am geamul deschis, o mana afara, iar cu ajutorul vantului ma trezesc cu tigara in masina? Nu ma intereseaza ce faci in masina ta. Aici pe highway am vazut oameni mancand la volan, oamenii trimitand mailuri, oameni vorbind la telefon, oameni citind din carte, oameni ce fumeaza, ce beau cafea, apa, suc, oameni ce se piaptana, insa nu inteleg de ce trebuie sa sufar eu din aceste preocupari?!? Citesti o carte, bravo bine, fi atent insa si la drum. Mananci, bei, fumezi? Foarte bine, dar tine totul in masina ta! De ce trebuie eu sa ma trezesc cu ambalaj de sandvici sau tigari in parbriz sau mai stiu eu ce ? Cu ce ti-am gresit eu ? Doar ca intamplator conduc pe acelasi drum cu tine? Este de o ignoranta maxima fata de ceilalti conducatori auto ce se afla in acelasi timp cu tine in trafic, sa te comporti ca un imbecil(a) aruncand chestii din masina ta in timp ce conduci! Singurul lucru ce ii poate oprii cat de cat pe ignorantii astia, ar fi o lege aspra ce le va ataca finantele. Chiar si asa, consider ca oamenii ce ajung sa se pieptene la volan, iar apoi sa arunce parul pe geam, au o problema de bun simt, iar o amenda nu o sa-i potoleasca. Eu fumez in masina, uneori scrumez pe geam, dar ma asigur sa nu fie vreo masina in spatele meu si scrumez cand stau la un semafor, astfel incat daca este cineva in spatele meu sa nu se trezeasca cu scrum in masina sau pe geam ... Dar de cele mai multe ori scrumez in scrumiera. Asa sunt eu ..
Unii insa, nu au nici o treaba, nici o jena, nici un bun simt ...

No comments: