Monday, June 6, 2011

Facerea de bine ....

Hello hello ... deci, nu o sa va vina sa credeti ce cacaturi super fucked up mi s-au intamplat zilele astea ... Ma uimesc de fiecare data cat sunt de socata cand ma trezesc cu arma alba infipta in spate ... Cica ar fi trebuit sa invat deja mai ales ca de cand am venit in Canada m-am confruntat cu acest tip de comportament la fiecare job.
V-am povestit ca am un coleg iranian care este un "pic dificil" ? ... Se pare ca m-am inselat in privinta lui, el fiind extrem de dificil si "retardat" in foarte multe privinte. Cu ceva timp in urma am avut un mic conflict la munca, eu find foarte suparata pe motive foarte bine intemeiate, iar el dragul de el a luat foarte personal toata discutia, pierzand din vedere esenta discutiei sau faptele. Asa ca el a inceput sa ma urasca in secret si sa-i fiarba sangele in vene de fiecare data cand venea la munca si ma vedea. Eu nu stiam nimic, ma comportam la fel cu el, practic nu aveam nici o treaba, nestiind ca el este ca o bomba cu ceas gata gata in orice clipa sa faca ...BUMMM .... Pana saptamana trecuta cand a explodat. Eu sunt extrem de directa, daca imi place de tine zic, daca nu, iara zic in fata exact ce cred, simt,.... Asa ca el a inceput sa-mi faca tot felul de faze la munca. Observandu-le il intreb: WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU MAN ??! Apoi el devine defensiv si imi raspunde inapoi. Simtindu-ma pura ca apa, am inceput sa ma agit si mai mult... M-am enervat si am plecat. Toata noaptea nu am putut sa dorm gandindu-ma ce cacat la apucat pe cacatul asta de se caca pe el atata.. A doua zi la fel s-a cacat pe el ... asa ca plina de nervi am aruncat cacatul in ventilator si a putit frate ... ce vreau sa spun cu asta e ca l-am facut retardat pe tip .... Mama ... deci instantaneu i-am vazut ochii ieist din orbite si l-a apucat tremuratul. De nervi a scris un raport sa se planga la zeita de mine si de comportamentul meu. In tara asta lucrurile sunt clare: NU jignesti, nu ai voie sa fii rasist sau sa faci remarci rasiste si practic NU ai voie sa vorbesti urat ca esti dat in judecata. In realitate insa, lucrurile stau altfel, NIMENI nu poate dovedii ce vorbesti daca nu ai martori care mai vor sa vina si la tribunal sa depuna marturie cu martori. Plus ca ai nevoie de timp sa umblii prin tribunal, bani, avocat si nervi, multi nervi. Daca nu esti inregistrat ca sa exista o dovada impotriva ta, poate oricine sa-ti sufle aer in ... ca NU au nici o dovada care sa te incrimineze de ceva. Insa colegul nu a fost de aceeasi parere si a decis sa scrie un roman cat se poate de fictiune despre mine. M-am amuzat teribil cand l-am citit. Dupa ce Zeita a coborat printre sclavi si a inceput sa citeasca aberatiile colegului s-a suparat. Timpul ei e prea pretios pentru cacaturile noastre a spus ea, fara sa dea prea multe detalii. Asa ca intr-un moment de nebunie a rupt raportul in mii de bucatele si mi-a spus asa: eu nu stiu ce se intampla cu copilul asta, dar e clar ca este dus cu pluta, de ce imi scrie mie cacaturile astea? Ce legatura am eu cu asta? Poate unii dintre voi cred acuma ca este de partea mea, sau ca ma simpatizeaza ... NU, chiar deloc, mai mult pare genu care e invidioasa pe oricine pentru orice si nu odata a simtit nevoia sa se urle la mine FARA nici un motiv. Acestea fiind spuse ati vazut unde s-a dus complaine-ul lui impotriva mea. Insa cum tipul nu se linistea, iar mie imi venea sa-i mut fata, sa incerc sa i-o pun pe dos, vorba sotului ... am zis sa incerc one last time sa vorbesc cu el, sa ridic white flag si sa o dam la pace. Noroc ca el a avut o zi buna si s-a deschis ca o floare in fata mea ...si a dat cu jetul despre tot si toate astfel incat am aflat ce l-a suparat si de ce se poarta ca un retardat si nu numai. Se pare ca orice problema avea el cu mine, mergea la supervisor si ii povestea totul, iar el ii canta in struna si nu numai lui. Se pare ca supercacatul ma vorbea pe mine de rau la el si pe el il vorbea de rau la mine. Si uite asa se intampla ca supercacatul manevra situatia cum vroia el. Asa am aflat ca supercactul de fapt nu ma lauda, nu ma suporta si ma si imbarliga si il imbarliga pe retardat sa se puna contra mea. Frate frate, ....si noutatile nu se mai terminau ... Apoi dupa ce am fost vorbita pe la spate si critica pe la spate in ultimul hal, am realizat ca gunoiul de supercacat avea multe dar FOARTE MULTE FETE una mai de cacat ca alta si nu ii era jena sa le foloseasca. Am inceput sa dau cartile pe fata si i-am explicat retardului ca eu NU l-am barfit niciodata la colegi, ca el ar trebui sa vina la mine sa-mi spuna daca nu-i convine ceva sau daca eu gresesc cu ceva pentru ca ma pot corecta , astfel incat sa nu se ajunga sa-l implicam pe supercactul asta. Apoi ma uimeste iranian-ul/ retardatul cu urmatoarea fraza : EU sunt soldat, EU am facut armata, Supercacatul este soldat, el este lieutenant meu, iar tu esti tot soldat, eu daca am o problema cu tine vorbesc cu lietenant-ul ca doar el poate face dreptate,nu?
Va spun sincer, am zis ca FUKinfart la faza asta ....mi-a dat K.O., m-a luat prin surprindere si sincer nici azi nu mi-am revenit. Incerc sa-i explic retardatului ca eu niciodata nu m-am dus la lietenant sa faca el "dreptate" si nu am dat cu jetul niciodata despre colegii mei le sefi, pentru ca nu sunt genul de persoana. Oricum el nu pricepea, el se credea in armata omul, avea filmele lui si juca in ele fara probleme. Dar cum ramane cu mine? Cand mi-a explicat filmul lui am ramas socata !!! Incercam sa-i explic ca NU este in armata, ca noi lucram in Customer Service NU in the ARMY si ca daca vrea armata sa mearga in politie sau in armata, asta nu este jobul potrivit pentru el ! Am incercat sa-i explic de cateva ori, degeaba. Iranienii astia au o mentalitatea atata de diferita de a noastra incat ramai blocat. Ei sunt 24h din 24h in razboi cu toata lumea si asa asociaza ei lucrurile in capul lor. Am incercat sa-i explic ca trebuie sa vorbeasca cu mine daca are o problema cu felul meu de a muncii, nu cu supercacatul, deoarece supercacatul este sef si ca orice sef te poate da afara sau ma imbarliga pe mine sa fiu data afara. Si pentru ce? Ca am uitat sa scriu ceva, ca am uitat sa mentionez ceva, ca m-am suparat odata pe un motiv bine intemeiat si cu toata dreptatea? Raspuns DA. Uite asa esti ingropat la munca, fara sa iti dai seama. Seful/ supercacatul era mereu dragut cu mine, ma lauda la toata lumea, vorbea frumos, mai mult statea si la discutii dupa program doar ca sa vorbim si uite ce facea pe la spate, pe la spate... Ca sa inteleaga toata lumea retardatul de coleg are maxim 25 de ani, iar supercacatul are pe la 65-70 de ani. Iar supercacatul este canadian pur sange de rasa.
Uite asa din una in alta, ajungi sa realizezi ce fel de colegi ai, cat de mult esti lucrat si prelucrat pe la spate si sa stii si sa incerci cat de cat sa iti acoperi spatele, daca poti.
Uite asa am petrecut cu nervi zilele trecute. Acuma ma inteles SUPER cu retardatul si Supercacatul a fost dat afara, dar din alte motive, pe care evut sa le scriu pe blog. Eu tot pe metereze, incerc sa le supravietuiesc canadienilor imputiti, ce nu au viata INSA au MULTE MULTE FETE ....
Numa bine ....

No comments: