Wednesday, June 29, 2011

Trece timpul si imbatranim ...

HELLO, hello .. stiu ca nu am mai scris nimic de mult, dar viata uneori NU sta pe loc deloc si uite asa trece trece fara sa apuci sa iei o gura de aer adanca in piept si sa cugeti la cele intamplate ... La munca a fost busy, foarte busy, cu noul sef, cu vechile probleme, insa am observat ca unele chestii nu se schimba niciodata! Daca esti femeie si arati superb ca in cazul meu, barbatii simt nevoia sa faca glume de cacat sau sa te ia peste picior la locul de munca. Nu odata in Canada am experimentat ca fiind femeie si lucrand DOAR cu barbati, acestia au un fel libidinos de a fi sau de as bate joc. La previous loc de munca, super-vizorul era african american sau american african, pe scurt era tigan ! Aveam o relatie de munca decenta si uneori chiar "prietenoasa". Cu glume de cacat cat sunt de frumoasa ma oferta cu "ore suplimentare" ca sa fac si eu un ban cinstit. De bani e nevoie mereu, iar la noi se platesc orele suplimentare odata si jumatate asa ca de fiecare data am zis da. Asa ca bagam ture de 12h, sau saprtamani de 6 sau chiar 7 zile in loc de 5 zile doar ca sa "ajut" firma si totodata pentru bani. Numai ca vedeti voi cu cat faci bani mai multi cu atat platesti taxe mai mari, ceea ce nu ar fi vreo problema, pentru ca spre deosebire de Romania, aici primesti bani de la taxe inapoi. Insa daca le pui in balanta cat faci in plus si cat de obosit esti Nu prea merita. Este ok sa mai mergi din cand in cand, insa saptamanal sa bagi suplimentare NU este deloc vreo smecherie. La fel ca la fostul loc de munca aici am bagat in ultimul timp la greu ore suplimentare si am obosit si mai ales m-am saturat. Asa ca m-am hotarat sa NU mai accept ore suplimentare cel putin pe perioada verii. Asa se face ca azi cu un tupeu extraordinar, colegul/ sefu/tigan mi-a trantit urmatorul anunt de genu: lucrezi pentru mine luni,nu-i asa? Si eu,.... hmmm .... what ?! I have some stuff to do si uite asa vii luni ? Ii explic ca eu NU lucrez luni si nu pot sa vin pe tura lui de dimineata, asta pentru ca cu nici o saptamana in urma m-a rugat sa vin de dimineata si vine el de dupamasa pe tura mea ca "are treaba". Mergand pe aceeasi idee ii explic ca eu am liber luni si sa vb cu colegul de luni. Pai stais a vezi ... ca el de fapt nu vrea sa vina deloc luni .... ok , pai pretene atuncia numai merge minciuna de acum 5 secunde cum ca ai avea treaba, nu ??? Ma fac ca am uitat de minciuna lui si ii explic in continuare ca nu pot sa vin ca am planuri. Incepe sa faca o gluma lipidionasa cum ca eu ar trebui sa vorbesc cu sotul meu no.1 si sa-i explic ca sotul no.2 adica el, va divorta de mine daca nu-l "ajut" cu aceasta rugaminte ... Din nou, ahhh WTF ?!?!?!?!??!?!?! Ii explic din nou ca am planuri, ca am lucrat enorm de mult inainte sa inceapa el munca, ca noul supervisor si ca acuma ca a inceput el, trebuie sa munceasca, astfel incat el sa-si faca treaba lui, eu pe a mea si totodat sa NU fiu nevoita sa fac ore suplimentare acoperind munca lui .... apoi simte el sa-mi explice ca asta a fost de mult ! Ma uit la el si ii spun, da a fost acum 2 saptamani , ai dreptate... Se tine de mine cu explicatii libidinoase ca sa-l ajut ca are nevoie bla bla bla .... ii explic ca o sa vb cu sotul meu apoi il sun . Ma gandeam ca daca sotul meu no.1 are planuri zic NU, daca vrea sa muncesc sa fac banul gros atunci ma duc, fiind de dimineata am dupamasa libera deci e ok. Sotul no.1 zice NU categoric asa ca il sun si ii las mesaj... Apoi la vreo 2h il sun din nou cu probleme la locul de joaca si el era "distant". Intrebarea si totodata problema mea este cat de proasta ma crezi ? Tiganii se cred destepti, ca au descoperit ei mersul pe jos sau miezul din dodoasca ... vai p... lor ! Vineri este 1 Julie, ziua Canadei. La munca este platit de 2x jumate evident ca nu o sa isi ia liber tiganul, insa luni nu e sarbatoare asa ca de ce sa nu faca el din weekendul lui normal un looooong weekend pe seama "prostiei si naivitatii " mele. Ei uite ca nu ti-a mers de data asta. Adica nu a mers niciodata, daca vreau sa fac ore suplimentare si sa ma prefac ca iti cred minciunile si cacaturile tale , o fac din motive personale, nu ca as fi eu proasta ta. Deci tiganul si-a luat tapa !!!! Plus ca nu agrez comment-urile lui gen "sweety, darling sau alte cacaturi" wtf, ei cred ca toate femeile sunt proaste si se lasa vrajite de ei, tigani prosti si lenesi ce sunt !!??
Acum cateva zile, la munca fiind, intra unul super dubios in cladire. Desi arata drogat, alcoolist, fara casa, i-am vorbit politicos si l-am intrebat cu ce il pot ajuta. Acesta raspunde ca vrea la baie ca ii vine tare sa se pise! Ma uit la el .. si ii raspund, imi pare rau NU exista wc publice aici. El imi explica din nou balasandu-se ca lui ii vine tare ! II explic sa iasa afara acuma si in acea clipa daca nu vrea sa sun la politie ! Tipul pleaca si il urmaresc pe camere sa vad ce face. La 5 metri de intrare era rampa ce duce la underground parking asa ca decide sa se pise exact pe rampa ! Tipul fara nici un fel de jena, il scoate pe nea ciocan si se pisa, ...dupa camere intr-adevar ii venea, pentru ca a urinat vreo 2l.... Socata dar viteaza din mine se isterizeaza si se duce dupa el sa-l intrebe what the fuck he things he's doing !!? insa tipul NU raspundea. In maxim 2 minute a plecat ..... socata si oripilata de eveniment il sun pe sotul meu sa-i explic si sa-l intreb ce cacat sa fac in aceasta situatie ... Era clar ca nu puteam suna la politie, nu de alta, dar ei ajung in 3h si, nu am nici o poza cu el ca NU i se vedea fata in nici o camera, plus ca se pare ca astfel de chestii se intampla des. Deci aurolacii din Canada au tot atata minte ca si cei din Romania sau din alta parte ..:)) La fel ca in orice oras mare, Downtown-ul este "stricat" cu asemenea oameni, insa unde altundeva sa mearga si sa cerseasca decat acolo unde este trafic mare de oameni, nu ?
Concediul nostru se apropie si abia asteptam sa mergem si sa ne chill-uim pe acolo... Sunt foarte curioasa sa vad Biodome-ul ... sper sa nu fiu dezamagita. Oricum daca exista voie buna, vreme buna sunt convinsa ca ne vom bucura de acest concediu.
Vremea este de cacat pe meleaguri Canadiene, insa noi tot speram, poate poate intr-o buna zi va fi soare si vreme de bronzat de balaceala in Ontario Lake, pana atunci luam zilele pe rand, xca sa nu fuga de noi ....

No comments: