Saturday, June 18, 2011

RoadTrip

Hello, hello. Uite cum trece timpul ... si trece si trece si uite asa suntem la mijlocul lui iunie si mai putin si vine vacanta. Ne-am propus ca la mijlocul lui iulie sa mergem sa vizitam partea franceza. Am tot auzit ca este foarte europeana zona, mai ales Quebec Ville. Deci ne-am hotarat sa stam 2 zile in Montreal si 2 zile in Quebec. Cum nu am fost niciodata acolo, nu prea avem habar unde sa stam, ce sa vizitam, ce sa mancam, care zona e mai buna, si tot asa.... NU DE ALTA, DAR ULTIMUL ROADTRIP A FOST LA OTTAWA si am tras o spaima de numa. Ne-am cazat la acelasi hotel ieftin si la 15 minute distanta de mers pana in Downtown, insa acuma arata diferit. Cand am ajuns acolo era plin de tigani, ce alergau pe acolo si se jucau cu gheata. O prostituata statea obosita in fata camerei de langa a noastra si fuma. Ok toate bune si frumoase pana aici, nimic in neregula cu aceasta imagine, doar dormim acolo o noapte, nu ? Hmmmm, asa am zis si noi, pana cand de la 8 seara am inceput sa auzim "miscare" in fata camerei noastre si langa noi la vecina. Camera era la parter iar la 3 metri era masina noastra la care ne uitam des, sa nu cumva sa o fure sau sa o zgarie careva. Groaznic !!! Apoi pe la 11 sau 12 noaptea batea cineva la usa, in momentul ala ne-am cacat pe noi. Cel mai tare era cand acea persoana a pus degetul si nu ne puteam uita si mai ales identifica persoana ce la 12 noaptea ne batea la usa. In momentul ala regretam ca am lasat ciocanul si crosa de golf in masina !!! La ce bun sa le iei cu tine daca le lasi in masina !!! Dar cine s-ar fi gandit ca suntem "atacati". Pana una alta se pare ca si pe geamul din baie ce dadea in spatele cladirii eram "monitorizati" de alti 2 copii pare ca .... Eram ingroziti am incercat sa punem un plan cu pruietenii nostrii, dar degeaba. Am sunat si la receptiea hotelului, inainte sa sunam la politie. Cica doamna era, sa intrebe daca nu cumva am dorii prosoape. Ce maaaaa??????? Da exact, la ora 12 noaptea ea batea la noi la usa sa vada daca am dori un prosop curat!? Groaznic, pana la gata ne-am hotarat sa nu mai sunam la politie. Vecina primea musafiri, multi, iar de fiecare data aveam impresia ca vin la noi. Pana la gata am adormit, insa groaznic. Ca si sfat NU mergeti la hotel cheap si cu un etaj, respectiv parter si un etaj. In primul rand, calitatea este proasta, iar pericolele sunt mari pentru orice. Cand cineva intra in camera de langa ai impresia ca intra la tine, in plus orice de pe strada poate sa vina sa-ti bata in usa. Chiar daca dai un ban in plus, este bine sa mergi intr-un loc mai bun, unde sa te simti safe nu in mijlocul noptii sa te caci pe tine de frica ca intra unii peste tine .... Asa ca ne-am gandit ca in acest roadtrip sa evitam un asemenea excitement si sa mergem la sigur...
Asa ca cei care sunt locatari ai Quebec Ville sau ai Montreal-ului sa vorbeasca ACUMA sau sa pastreze secret pentru totdeauna !!! Respectiv daca stiti si ne puteti sfatui la capitolul hotel, chestii de vazut/ vizitat sa fiti amabili si sa ne trimiteti un comment si sa share-uiti totul cu noi :) Ca doar romanii sunt cunoscuti in lumea intreaga ca la greu se ajuta intre ei :))
Lasand gluma la o parte am aprecia enorm directii ca sa ne simtim si noi bine in aceasta mini vacanta, nu de alta, dar chiar avem nevoie.
Ce asteptari am eu de la excursia asta nu sunt asa de mari, vrea doar sa umblu, vreau sa vad, sa vizitez tot ce e mai frumos. Imi place natura si vreau sa ma plimb, sa vizitez, sa ma catar :)) sa vizitez orice numai magazine sau mall-uri NU. Ca de asta am parte si in Toronto pe vreme nasoala. Din poze arata superb Quebec Ville si desi unii dintre voi ar spune ca pentru cei tineri ar fi mai bine Montrealul sa stiti ca noi intram la cealalta categorie si anume decat sa umblu prin club mai bine ma duc sa vizitez un muzeu, o biserica, satul, old Quebec city ...
Abia astept.... in ultimul timp am lucrat la greu, am avut si mult action la munca. De exemplu marti alarma de incediu, miercuri no water pentru 4 h plus ca trebuia sa-mi train-uiesc noul sef. Da, uite asa iti dai seama ca esti un angajat valoros. Te pun pe tine sa-ti antrenezi sefu, ca doar nu o sa te faca pe tine sef. Dar te mint si iti promit next time, I will take care of you !!!! ahhahahaha ... nu e rau deloc, macar stiu cine sunt :)) In acest business nici sefii de la birouri nici macar nu te cunosc, dar mai sa-ti vorbeasca asa ! Deci e bine, ma simt deja pe drumul cel bun :)
Dupa munca, iara munca, iar eu chiar simt nevoia unei vacante si sper sa nu fie ultima pe anul asta. Cu putin noroc si bani multi vom merge in Mexic sau Cuba pentru o saptamana mai prin septembrie asa. Sa speram sa speram, ca daca nu speri, nu visezi, nu vei ajunge sa traiesti nici un vis ...
Sa auzim numa de bine si nu uitati sa scrieti despre Quebec si Montreal, orice sugestie este apreciata !
Va multumesc anticipat pentru efort!

1 comment:

Unknown said...

Lasa ca poate data viitoare la viitoarele avansari ajungi si tu sefa