Wednesday, June 8, 2011

FUCKING munca ba, baaa ....

Hello, hello ...... regret ca nu am mai scris nimic de ceva timp, insa cum lucrurile sau nasolit la munca, eu bag ca sclava 12 h zilnic la servici ... da, merg acasa doar sa dorm si sa mananc. Astazi am alergat de nebuna intr-una vreo 6h 30 de minute. Astfel incat dupa mai bine de 6h eram extrem de dezhidratata, infometata, deorece nu am reusit sa mananc nimic acasa inainte sa plec la servici ! Uite asa te imbolnavesti fizic si psihic la munca in Canada. Pentru ca numai puteam sa ma concentrez deloc si vedeam in ceata m-am hotarat sa lipsesc 2 minute de la masuta si scaunelul meu si m-am dus am baut apa si am fost la Ladies Room .. Apoi parca am inceput sa ma simt mai bine, pana cand am realizat ca am nevoie sa mananc si ceva ca sa dispara ceata din fata orizontului meu si sa scap de ameteala ce m-a luat deodata si lovea peretii de pe aici cu mine ... Nu am reusit sa imi revin bine ca sa si intunecat dintr-o data si un vant puternic imi bruia auzul. Cand imi ridic privirea din acte si munca vad furtuna ce avea loc afara. Dar nu asa era nebunie. Dupa o secunda imi zboara o usa din cauza vantului si ma ridica in secunda doi in picioare ca sa vad daca totul e ok si sa calmez lumea ce se panicase deja! A fost o zi ingrozitoare din multe puncte de vedere...
Constat ca lumea devine din ce in ce mai rea, gata gata sa te sape cum poate, pe unde poate, cat de mult poate. Nu sunt perfecta, nici nu vreau sa fiu sincer ... dar niciodata nu am fost prefacuta, dornica sa fac rau la oameni, straini, colegi de munca doar ca sa am o "viata" sau ? Eu nu ii inteleg pe canadienii astia sau pe emigrantii astia care vin in tara asta, au bani si se uita de sus la tine doar ca tu nu ai si trebuie sa lucrezi cinstit ca sa-ti castigi existenta, iar ei au banii si doar pentru ca au bani sunt mai "buni" decat tine. Este ingrozitor ce se intampla in lume, cat ne-au scazut valorile morale si la ce decurg unii doar pentru a face rau. Cat de mult trebuie sa te schimbi ca sa poti "supravietuii" lumii acesteia ? Cand vorbesc de supravietuire ma refer psihic. De la stres, nervi o iei razna plus ca in acelasi timp iti distrugi corpul. In Canada exista o reclama la depresie, cat de grava este si mai mult cat de tare doare. Consider ca durerea psihica, sufleteasca iti afecteaza si corpul si simti "durerea" in toata fiinta ta. Oricum vreau sa spun ca este adevarat ...si desii ne neglijam la greu spiritul, mintea, corpul ... o sa ajungems a regretam daca nu ne stabilim prioritatile ....
Nu stiu ce sa mai scriu despre asta ... decat ca sunt dezamagita de oameni si m-am saturat de atatea probleme, de stres ....
Numa bine !

No comments: