Sunday, May 15, 2011

EU sunt PRIMUL dintre MULTELE ce vor urma ...

Bine m-am GASIT, BINE am REVENIT ... Dupa multtt prea multe incercari esuate de a "intra si eu in rand cu lumea" si a devenii blogger ... am reusit insfarsit sa ma motivez si sa incep sa pictez acest minunat tablou, sa scriu aceasta minunata carte .... ce va iesiii nimeni NU stie, nici macar EU, dar ceea ce stiu sigur este ca V-A FI o descriere PERFECTA A CEEA CE REPREZINT EU, a ceea ce gandesc ... Ma consider un personaj SIMPLU si totodata COMPLEX pe acest pamant ... sunt om deci am aspiratii, frustrari, nevoi, dorinte, sunt calma sunt plina de nervi, sunt o persoana buna SUNT o persoana REA, ... plusss multe altele, ceea ce vreau eu sa spun este ca in mare SUNT CAT SE POATE DE REALA.... Titlul acestui blog a venit f natural ... de la viata bate filmul, ... la viata bate realitatea pt ca mi se pare mult mai corect.... Nu vi s-a intamplat niciodata sa simtiti ca viata bate filmul SI totusi viata bate SI realitatea uneori ? De multe ori m-am trezit in niste situatii extrem de incredibile si ma intrebam daca nu visez daca lucrurile astea chiar se intampla? ...pt ca let's get serious aceste lucruri nu sunt reale si NU mi se pot intampla taman mie ....eiii uite ca se intampla, si fac parte din viata, fac parte din realitatea noastra ....
Sa va spun un mic secret, ..sotul meu e talentat, fff talentat, ..pe langa asta si scrie .... are chiar si un blog asa de vreo 2 ani incoace ... eu consider ca e f bun si talentat in felul lui de a fi, de a gandii de a pune pe hartie ce simte, crede , considera.... Pe aceasta cale vreau sa-i transmit ca il iubesc enorm de mult si ii multumesc pt sprijinul acordat in aceasta idee de a incepe acest blog...Oricum ceea ce vreau sa spun este ca eu NU am absolut deloc experienta in scris, sar mereu de la o ideea la alta, am greseli de typing, de ortografie, greseli de exprimare si in general GRESELI ..FOARTE MULTE GRESELI ....
Acest blog este pt mine, pt gandurile mele, pt traiirile mele si este compus din experienta mea de viata din intamplari traite de mine, experimentate pe pielea mea ... nu tin sa PLAC nimanui sau sa fiu pe placul cuiva cu aceste postari ...tin sa ma eliberez de energie negativa ce am cam acumulat in ultima perioada si ideea de blog este ideea de jurnal , idee ce apreciez! Mai ales cand esti mare si nu mai locuiesti cu parintii care se simt curiosi si totodata indreptatiti sa iti cunoasca TOATE secretele oricat de DARK ar fi ele ... hahahahah de ar stii ei ca NICIODATA nu sunt pregatiti sa afle ce gandeste fetita lor, care numai este fetita, care a crescut care numai are aceleasi valori, idei, perceptii ce le avea odata si care erau identice cu ale lor.... ADEVARUL e greu de aflat, DAR mai mult, este EXTREM DE GREU DE ACCEPTAT pt ca de cele mai multe ori nu suntem pregatiti pt el ... lumea e mare, planeta e mare, Universul e Infinit iar oamenii sunt EXTREM DE MICI... de la gandire la comportament la perceptii la viata in general.... Daca esti mic nu iti poti imagina un infinit... nu ai cum ! desii unii dintre noi cred ca pot , dar o sa revin la asta in alt articol ...
Acestea fiind spuse presimt ca v-a fi o relatie luuunga, frumoasa, prospera si de ce nu, poate nu o sa fiu eu singura jucatoare, moderatoare si cititoare a acestei minunate " carti" / "jurnal" / "blog" ...
Daca nu v-ati prins deja ACESTA nu este un blog de femeie desii este scris de una, acest blog nu este un blog pt doamne desii este scris de una, acest blog este pt oricine se regaseste printre randuri, printre experiente, printre gandirile mele ....
TIME is MONEY sooooooooo ... let's rollll ...

No comments: