Friday, May 20, 2011

Visul Canadian (Part 1)

Bine v-am regasit ... astazi o sa incep sa va povestesc cum a inceput totul pentru mine si partenerul meu! Cum si de unde s-a nascut aceasta dorinta de emigrare, cum a inceput calatoria noastra cu destinatia...Canada.

HAHAHAHAHAHAH ...HAHAHAHAHAHAHHAHAHA....HAHAHAHAHAHA Imi cer scuze ca sar de la una la alta dar nu pot altfel! Tocmai ce ma aflam la munca unde intra o ochiosa cu 2 fete de 3-5ani maxim si vazand ca am observat-o s-a oprit ea si incerca sa-mi explice ceva. Tipa maraia ca nu scoatea nici un cuvant pe gura, nu era nici engleza,nici chineza nici alta limba. Apoi ce credeti ca s-a intamplat ? Femeia de vreo 27 de ani NU stia sa vorbeasca engleza absolut deloc, dupa fata mea probabil si-a dat seama ca nici eu nu am de unde vorbii chineza asa ca nu a incercat sa o dea pe chineza, insa a traso pe fetita de vreo 3anisori sa vorbeasca ea cu mine ca ea stie engleza. Si fetita a vorbit, mi-a explicat ca ea locuieste aici, insa bineinteles foarte haios cum numai un copil de 3 ani poate vorbii... Mi se pare FOARTE tare ...ochiosii astia FOB nu invata sa vorbeasca engleza deloc, nici nu au interes... Ei fac copii si cand incep sa vorbeasca,la gradinita, inprima grupa cum incep sa-i foloseasca ca pe translators. Ii iau la banca,la cumparaturi peste tot unde au nevoie de "voce" .... foarte tare ! Si in acest fel ei nu vor trebuii niciodata sa invete limba engleza in Canada pentru asta FAC COPII ! That's beautiful ....

Sa revenim la ale noastre acuma .... La 7 ani am iesit pentru prima oara din tara cu destinatia Germania si desii eram mica mi-am promis sa ma mut si sa locuiesc intr-o tara frumoasa cum ar fi Germania, Austria pentru ca acele tari aveau curatenie pe strazi, nu erau animale pe strazi, aveau iarba taiata si flori plantate in fata casei ...ce mai frumos frumos si dpdv estetic era mai frumos. Si uite asa anii au trecut, eu am mai iesit din tara insa mereu ma intorceam acasa. M-am indragostit de un barbat minunat, viata era frumaosa insa nu aveam ncii un plan de plecat de acasa, de maritat sau mai ales de emigrat. Asta pana cand iubitul meu mi-a pregatit ceva special , o intrebare speciala ce avea sa-mi schimbe toata viata desii eu nu constietizam pe atuncia si nici dupa .... Intrebarea lui a sunat asa: " Ai vrea sa pleci cu mine in Canada?" Fara sa stau pe ganduri am zis DA. Tot ce a urmat apoi a fost un "vis" pentru mine deoarece totul s-a schimbat asa de repede si de radical incat si acuma imi este greu sa realizez unde am fost, de unde am plecat si unde am ajuns , unde ma aflu acuma... Desi nu mi-am dat seama acea intrebare a tinut loc si de cererea mea in casatorie ... Si uite asa intr-o saptamana ne-am casatorit civil si am avut parte si de o mica petrecere cu familia si prietenii. Sotul meu avea cunostinte ce erau in plin proces si care ne-au sfatuit ce forum sa citim de unde sa ne luam toate informatiile cu privire la emigrare si uite asa a inceput calatoria noastra. Parintii mei nu erau de acord, dar nici nu s-au opus, eu cred sincer ca nu credeau ca o sa reusim ... Si uite asa emigrarea a devenit scopul nostru in viata si totodata telul ...ne concentram toata energia pentru a venii aici. Sotul meu era si este mult mai realist, eu visam adeseori cand venea vorba de Canada sau cum e tara asta sau la ce sa ma astept de la ea. Sotul meu era innebunit a citit tot ce se putea citii despre Canada si despre emigrare, ...ne-am pregatit la franceza si uite asa incet incet, inarmati cu rabdare am ajuns sa primim visa, sa facem cununia religioasa sa sarbatorim cum se cuvine cu familia si prietenii apoi la nici 2 saptamani dupa toate astea am plecat SPRE MELEAGURI NECUNOSCUTE ...

MAMAAAAA CE M-AM ENERVAT .... hahahaahha de nervi as vorbii multe, doar ca nu se cuvine unei doamne sa vorbeasca urat ..... am scris asa vreo 3h intrerupte evident ...si cand am terminat dau save ca sa ma scoata afara si totodata se duce treisfert de articol .... am niste nervi, al meu barbat spune ca e imposibil... desii e adevarat eu sunt dovada vie ... Acuma pe bune, cine mai are chef sa se apuce sa scrie din nou ..Fuck it .....
Regret dar asta e, ... mai incercam si maine, si maine e o zi dupa cum spunea Scarlett O'Hara in "Pe Aripile Vantului" ...superba carte, superb film, superba poveste ..love it!
Va las cu nervi in stomac, spume la gura si dezamagire ...ar fi fost un articol superb daca apuca lumina zilei, dar nu a fost sa fie .... ramaneti cu bine ...

3 comments:

Tzipi said...

atunci cand scrii, se salveaza automat, o data la cateva secunde. Ar trebui sa iti gasesti articolul, salvat ca draft, in " postari nefinalizate" la rubrica " editati postari " .

Klaus Varahil said...

Asa ar fi normal, doar ca nu mi-l gasesc. Asta poate pt ca dupa ce am dat save m-a scos de pe blog si a trebuit sa ma log in din nou si cand am dat post la ce aveam am observat apoi ca nu era intreg... E a doua oara cand sunt logata scriu si dau save si apoi ma scoate de pe pagina si ma trimita la prima. Ciudat! Asta e trebuie sa asteptati pentru continuare ...ahahhaahah....

Tzipi said...

Si pe mine ma mai scoate din pagina uneori, insa imi ramane salvat in draft.
Incearca sa scrii in notepad, si apoi faci copy-paste pe blog.