Wednesday, May 18, 2011

Vanatori vs Vanati

De cine imi este mie mila mai mult decat de oameni ? Ati ghicit !!!! Este vorba despre animale. Iubesc animalele, pe toate , pe rand, din totdeauna si pentru totdeauna. Insa din pacate nu toti oamenii sunt iubitori de animale, ceea ce este ok insa ce ma deranjeaza, doare si totodata trezeste o imensa ura in mine sunt aceia care chinuie animalele. De ce ai face asta ?!?! Cat poti sa fii de retardat mintal, de obsedat,de cretin, de nebun psihic de CRIMINAL cu sange rece incat sa te apuce asa din senin sa chinui sau sa omori un animal?! Adica WTF ti-a facut acel animal ? Imi amintesc la stirile de la ProTv unde nivelul cultural, educational, uman a unora este atata de mic incat ii apuca sa bata/ omoare calul, cainele sau pisicile ... Acuma pe bune, de ce ai face asta ? Atata de tare ma doare, ma macina incat pana nu o sa mai traiesc o sa-mi pun aceeasi intrebare ..de ce ai face asta ? DE CE ????!!!! Nu exista nici un motiv plauzibil sau logic pentru care ai face una ca asta.Eu personal am 2 pisicute ce le ador enorm de mult .... in Romania am avut pisica si bunicii mei aveau o ferma cu tot felul de animale la vreo 10 min de oras unde mergeam des. Cand am emigrat in Canada si adaptarea in noua cultura, tara, oras isi spunea cuvantul foarte mult, am inceput sa imi doresc sa-mi cumpar o pisica, ca sa nu ma mai simt asa de singura... ca doar nu ma puneam sa fac copii din singuratate! Dupa ce mi-am convins partenerul de viata ca e timpul sa ne marim familia am inceput sa cautam un miau miau .... Am mers la Mall ca toti oamenii sa vad cat ar costa un pisic .... hahahahahahhahah ... ahahhahahahaha ...HAHAHAHAHAHAHA ...Cei care traiesc aici stiu de ce rad .... preturile erau incredibile DAR adevarate din pacate. Un pisic costa de la $1,500 la $2,500 si un cutu la fel sau mai mult depinde de rasa. Eram distrusa, deprimata si apoi am vb cu matusa, deorece ea cunoaste sigur pe cineva ce are mate...si guess what chiar cunostea ... si uite asa am beneficiat si de o super oferta 2 la pret de 1 .... Pisicutele erau surori si fosta stapana mi le dadea cu conditia sa le pastrez pe amandoua.. si acuma imi amintesc cat de mici erau cand le-am vazut pentru prima oara ... am si o poza cu ele pe blog unde pot fi admirate INSA nu deocheate! Sentimentul de a ajunge acasa si cand deschizi usa te asteapta un pisi, este un sentiment minunat. Este o viata, animalu este ca un copil, e o responsabilitate si iti aduce la fel de multe bucurii si iubire ca si un copil. Cunosc oameni in Canada ce adora animalele si la foarte multi tin loc copiilor. In Romania uram sa vad pisici si caini vagabonzi pe strazi, slabi sau loviti, accidentati cu rani .... Mereu ma gandeam ca doar in Romania se poate intampla asta. In calatoriile mele nu am vazut asa ceva .. adica in Germania, Italia, Austria, Ungaria NU existau caini vagabonzi sau pisici pe strazi ... totul era organizat, civilizat cred ca ar fi cuvantul potrivit. Romania insa NU are bani pentru nimicuri de acest gen, ..nu au fonduri pentru a proteja animalele, pentru a proteja populatia de fapt. Un animal vagabond are boli, e infometat, poate sa atace daca este lihnit plus ca se inmultumesc si uite asa devin o problema. Cum bine stiti in Romania cainii vagabonzi sunt deja o problema si nimanui, DAR NIMANUI nu-i pasa de aceasta problema si nici nu vrea sa o rezolve. Omorarea animalelor nu ar trebuie sa existe ca si solutie, iar ca tara ce face parte din Uniunea Europeana ar trebui cineva sa se trezeasca si sa ia masuri impotriva statului roman. Am incercat sa citesc niste stiri, desii nu am fost in stare despre cum in Constanta parca au omorat hingherii caini si apoi i-au bagat in pungi de gunoi si i-au lasat pe marginea drumului. Asa ceva? Dar in ce lume traim ? Romania e tara tuturor posibilitatilor, dar un lucru e clar toate lucrurile rele ce se pot intampla se intampla in Romania! Insa NU numai .... Prima stire in Canada ce era incredibila este acceia ca dupa ce si-au facut treaba 100 de caini rasa Husky la Jocurile Olimpice 2010, patronul a pus pe cineva sa-i omoare pentru ca nu avea banii necesari sa-i intretine.. stirea se poate citii aici: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1352401/100-huskies-shot-mass-grave-tour-operator-trying-save-money.html
Nu mi-a venit sa cred ca asa ceva se poate intampla in Canada, o tara civilizata dupa cum credeam eu, dar uite ca s-a intamplat. A fost ingrozitor, nu am putut sa cred ca un om a putut sa macelareasca MACELAREASCA EFECTIV 100 DE CAINI ... ce suflet, ce om ?! Ador cainii husky si mereu mi-am dorit unul, sunt convinsa ca daca dadeau anunt in ziar sau pe internet se gaseau multi oameni sa-i adopte, daca vroiau sa scape de ei si mai faceau si un ban, insa ei au decis sa-i omoare ... Ce suflet ce om poti sa fii sa faci asta ?! Si nu, NU am terminat....am auzit ca desii in Canada exista asociatii guvernamentale ce sug buget de la guvern si au fonduri pentru adapostarea animalelor vagaboande ei mint cu nesimtire civilizatia in aceasta privinta. Bani exista, chiar si personal, mereu gasesti oameni ce depun voluntariat in asemenea institutii insa se pare ca ei nu doar ca nu-si fac treaba DAR mint ca o fac. Protoculul lor e in felul urmator : gasesc pisicuta, cea cu miau miau, pun niste anunturi pe stalpi sau magazine, dupa maxim o saptamana daca nimeni nu anunta ca a pierdut pe pisi o OMOARA ! DA ati citit foarte bine, omoara animalul... deorece se pare ca "nu" exista destule fonduri pentru a le tine in viata. Totul e doar fatada, totul e de show ca au grija de animale, ca le hranesc, le spala NUUU .... sunt tinute in niste conditii de toata jena si apoi omorate... Acesta este pretul ce cetateanul din Canada trebuie sa-l plateasca ca sa NU vada animalele strazii, orfane pe strada ... va intreb , cat vi se pare de normal ? Pentru crima va cere guvernul bani pentru aceste institutii sau pentru salvarea, ocrotirea lor ? Eu una NU vreau sa platesc acest pret , nu vreau sa platesc taxe unui guvern ce ma minte ca le iau de pe strada ca sa le dea o casa si in realitate le trimit in Rai ...
Dupa cum v-am spus mi foarte greu sa accept aceatsa realitate, am vorbit si cu canadieni care mi-au spus ca asa stau lucrurile ... pisicile se pare ca sunt omorate fara nici un fel de discutii, cainii mai ales cei maturi daca sunt sanatosi in stare buna supravietuiesc mai mult de o saptamana...dar pana la urma aceeasi soarta ... Daca aceasta este realitatea si in Germania, Austria, Ungaria, Italia, Europa atuncia cu totii suntem niste criminali, pentru ca e imposibil sa nu stii realitatea si daca o stii de ce nu faci nimic sa o schimbi ?! Iei parte la crima si nu spui nimic, nu faci nimic ... Toate animalele domestice, salbatice NU ataca omul, ele pur si simplu traiesc, au aceleasi nevoie ca si un om, de acoperis, caldura, hrana ... de ce noi care le putem oferii toate aceste nevoi primare le chinuim, le omoram ?
Cum ar fi daca ni s-ar intampla si noua acelasi lucru ? Cum ar fi daca si omul ar fi "tinut, crescut, supravegheat, chinuit, omorat" de o alta fiinta, mult mai mare, mult mai inteligenta ?
Cum ar fi daca noi, omul , am fi "animalul" din ferma a altor fiinte ?
Daca noi nu aratam mila, iubire unor fiinte mai inferioare dpdv inteligent decat noi, oare de ce am astepta noi mila din partea altor fiinte superioare noua, asta daca ar exista si daca noi am fi "animalul lor de companie" ....
Va las cu aceste ganduri ....

3 comments:

Anonymous said...

Intru totul de acord cu tine. Din acest motiv si nu numai sint pro eutanasie, eugenie si sterilizare, toate aplicate populatiei umane, in primul rind. Planeta asta nu are nevoie de miliarde de indivizi, dintre care, mai mult de jumatate sint retarzi si inutili. Iar in Rromanika... Aici nu sint legi care sa protejeze oamenii, daramite animalele? Bine ati venit in tara nimanui, in tara unde orice e posibil...

Klaus Varahil said...

Romania este un caz SPECIAL in lume, DAR are mare noroc ca este condusa de minti minunate ce stiu exact ce are nevoie tara si cetatenii ei. In cazul eutanasiei sunt pro doar daca: animalul/om este bolnav, batran sau TURBAT.

Tzipi said...

Si daca omul nu e turbat, nu mai are nevoie sa decida pentru viata ( moartea ) lui ?